礼金0、敷金0、仲介手数料0、生活必需品90品目以上。
大田区の蒲田・大森、品川区の大井町・大崎のマンスリーマンション、ウィークリーマンションはCity Monthly(シティマンスリー)
営業時間 10:00-18:00定休日 日曜日 |
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日本語、中国語、英語対応可能
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大田区の蒲田・大森、品川区の大井町・大崎のマンスリーマンション、ウィークリーマンションはCity Monthly(シティマンスリー)
東京都品川区荏原2丁目8-9
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①駐輪は1台迄可能です。弊社指定シール貼付必須。ご利用ご希望の際は必ず事前にご連絡下さい。
②NHK、電話料金等については弊社は一切関与しておりません。
NHK受信料、電話回線等お客様ご自身でご契約された場合には、ご退出日までに解約の手続きを行ってください。
③下記事項が生じた場合、別途費用がかかりますのでご注意ください。
1.電気、ガス、水道の使用量について一般的な常識の範囲を超える使用をした場合。
2.鍵を紛失、破損した場合。
3.故意または過失による設備,備品の破損、毀損、汚損が生じた場合。
④鍵がうまくかからない場合は、室内の換気扇をOFFにし、洋室の吸気口を開けてください。
また帰宅時に鍵が開かない場合はドアを少し引きながら鍵を開けてください。
⑤室内インターネット接続端末をお客様の過失により破損、紛失した場合、弁償金5,500円を頂戴いたします。
・インターネット(モバイルWi-Fi)のご利用方法
1,電源ボタンを長押しし、電源をお入れ下さい。
起動及び通信可能状態まで暫くお時間が掛かる場合がございます。
2,画面上からSSIDを押してください。
3,IDがSSID、パスワードがセキュリティーキーと表示されている番号になります。
Wi-Fi対応機に番号を入力しご接続ください。
※データ通信量は月100G迄となります。100Gを超えますと有料での貸出となりますのでご注意ください。
※充電しながらの使用、常時充電はバッテリーに負荷がかかり故障、発火、爆発の恐れに繋がりますのでお止めください。またバッテリーパックの膨れ等があった際は危険ですので電源を落とし直ちに使用を中止の上当社へご連絡下さい。
・モバイルWi-Fiに関するお問合せは当社へご連絡をお願いします。
ごみ集積場は一階敷地駐車場の後方のネット内です。
ごみは収集の当日、朝8までにお出しください。
前日夜等にはお出しにならないでください。
燃やすごみ
陶器、ガラス、金属ごみ
資源ゴミ
粗大ごみ
お湯が出ない時
給湯器の電源をご確認の上、ガスメーターが正常に作動しているかご確認をお願いします。
赤いランプが点灯している場合には復旧作業が必要です。
ガスの復旧方法
電気が点かない時
ブレーカーをご確認いただき、ブレーカーがおちていないかご確認ください。
上記で解決しない場合、シティ・ハウジングトラブルサポートへご連絡ください。
0120-973-029
アンケートにご回答いただきましたお客様にもれなくクオカードペイ500円分をお送りいたします。
(1契約につきアンケートは1回とさせていただきます。)
室内にて水漏れ等、緊急を要する問題が発生しましたら、弊社コールセンターへご連絡ください。
早急に対処させていただきます。
マンスリーコールセンター
営業時間 10:00~18:00(日曜定休日)
※営業時間外は下記サポートサービスへご連絡ください。
(ご連絡の際は、シティ・ハウジングのマンションである事を必ずお伝えください)
シティ・ハウジング、トラブルサポートサービス(夜間、日曜)
※鍵の紛失や暗証番号忘れは弊社営業時間内のみの対応となり夜間の対応はございませんのでお気をつけください。
室内について
・エアコンからポンポン音がする場合、ドレンホースから外気が流入することで発生する音で故障ではありませんので、
まずキッチンの換気扇をOFFにしていただき、室内の吸気口を開けてください。
・床に使用直後の熱い鍋やフライパン、アイロン、火のついたタバコ等を直接おかないでください。
焦げ跡がついた場合は別途修繕費がかかります。
清掃について
・ご入居中の室内の清掃はお客様自身でお願いします。
キッチンについて
・排水口に油や生ごみを流さないでください。
・油等で汚れた場合は速やかにふき取り、排水溝やコンロは定期的にお掃除をお願いします。
・洗剤はサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
浴室について
・髪の毛を排水口に流すと、詰まりの原因なりますのでお止めください。
・カビ発生の防止の為、使用後はよく換気し、お客様自身で定期的お掃除をお願いいたします。
・掃除用の洗剤はサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
トイレについて
・トイレットペーパー以外のものを流すと、排水管の詰まりの原因となりますのでお止めください。
・トイレットペーパーはサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
電球、蛍光灯について
・ご入居中、電球、蛍光灯が切れた場合は弊社へご連絡ください。日程を調整し交換に伺います。
郵便受け(メールボックス)について
・ご入居中の郵便受けはお客様で管理をお願いいたします。退出後の郵便物は弊社では一切の責任を負いかねます。
お客様自身での転送、転居のお手続きをお願いいたします。
ペットについて
・ペットの持ち込みは固く禁止しております。発覚した場合は違約金を請求させていただきます。
その他
・近隣ご入居者様の迷惑となる行為(騒音、共用部での喫煙、ゴミのポイ捨て)はお止めください。
・ご入居中にマンション管理会社より消防設備点検や排水管清掃をさせていただく場合がございますのでご協力お願いいたします。
①There is a free bicycle parking space here. A sticker designated by our company is required. Please contact us before using.
②We are not involved with NHK and telephone charges, etc.
If you have made a contract for NHK reception fees, telephone lines yourself, please complete the cancellation procedure before your departure date.
③Please note that additional costs will be incurred if the following matters occur.
1.If the amount of electricity, gas, or water used exceeds the range of common sense.
2.Lost or damaged key.
3.In the event of intentional or negligent damage, damage, or defacement of facilities and fixtures.
④If the lock does not work, turn off the ventilation fan in the room and open the air intake of the Western-style room.
Also, if the key can not open the door when you return home, pull the door slightly and use the key to open it.
⑤If the in-door internet connection terminal is damaged or lost due to customer negligence, a compensation fee of 5,500 yen will be charged.
・Mobile Wi-Fi Instructions
1, Turn on the power button and turn on the power supply.
It may take some time to start and communicate.
2, Press SSID from the screen.
3, ID is the number of SSID, and the password is the security key.
Please enter the ID and password to connect to your electronic device.
※The maximum usage limit for mobile Wi-Fi is 100GB per month. Please note if it exceeds 100GB, it will become charged for use.
Please do not use the mobile WIFI while charging or
constantly charging. This is the cause of battery has been load on and it’s maybe
lead to malfunction, fire or explosion.
Also, if the battery pack swells, it will be
dangerous, so please turn off the power and stop using it immediately and then contact
us.
・If there are any unclear points, please contact our company.
The garbage collection is behind the first floor parking lot.
Please put it in the collection net.
Please put your garbage out by 8am on the day of collection.
Please do not take it out the night before.
Burnable Garbage
Pottery, glass, metal waste
Recyclable garbage
oversized garbage
Shinagawa City official website
Please confirm whether the water heater is turned on first, and then confirm whether the gas meter is operating normally.
Restart operation is required when the red light is on with gas meter.
(Gas meter is outside the entrance door, room number is written on the gas meter)
Please confirm the switch to see if the electric switch is pulled down.
If the above steps do not solve the problem, please contact the Cityhousing Emergency Center.
Tel 0120-973-029
In case of urgent problems such as indoor water leakage, please contact our customer service center.
We will deal with it for you as soon as possible.
Customer Service Center of Monthly Rent Department
Business Hours 10:00~18:00 (Rest on Sundays)
Please contact the following support service outside business hours.
(When contacting us, please be sure to tell us that it is a City Housing condominium)
City Housing, Trouble Support Service (Night, Sunday)
When the room keys and room password is lost, please contact us during our business hours. (Tel 0120-26-7177 10:00~18:00)
Unable to correspond at night.
・If the air conditioner makes a noise, it is caused by the inflow of outdoor air from the drain pipe. It is not a malfunction. First, turn off the ventilation fan in the kitchen and open the air intake in the room.
・Do not place hot pans, frying pans, irons, lighted cigarettes, etc. directly on the floor immediately after use. If there are scorched marks, an additional repair fee will be charged.
・Please clean the room by yourself during your stay.
・Do not pour oil or food residues into the drain.
・If oil, etc. gets on it, wipe it off immediately, and clean the drain and stove regularly.
・Detergent is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Please do not draining hair into the drain, it may cause clogging.
・To prevent the occurrence of mold, please ventilate well after use and ask for regular cleaning by yourself.
・Detergent is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Do not flush items other than toilet paper to avoid clogging the drain.
・Toilet paper is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Please contact us if the light bulbs or fluorescent lights go out during your stay. We will adjust the schedule and exchange it.
・Please manage your mailbox well during your stay. About items and emails delivered after check-out, we are not responsible for management.
Please handle the address change procedures yourself.
・Pets are strictly prohibited. If the regulations are violated, we will charge a penalty for breach of contract.
・Please refrain from any behavior that may cause inconvenience to nearby residents (noise, smoking in public areas, littering).
・During your stay, the condominium management company may inspect fire-fighting equipment and clean drains, so please cooperate with us.
①公寓内有一个免费的自行车停车位。停车时需要贴上我们公司指定的标签贴纸。请在使用前与我们联系。
⑤如果因客人疏忽导致客房内网络连接终端损坏或丢失,将收取5,500日元的赔偿费。
・移动wi-fi的利用方法
1,请长按电源键,打开电源。
启动到可使用状态时需要等待一段时间。
2,请从操作画面上按下SSID。
3, SSID的号码即是网络ID、安全密钥的号码即是wi-fi密码。
请把密码输入到您的机器终端连接网络。
※数据使用量每月最多为100G(免费提供),超过100G的话会变为收费服务,还请注意。
请勿在充电的时候使用机器和长时间持续充电,否则可能会对电池造成负荷并导致故障、火灾或爆炸。
另外,如果电池组膨胀会有发生危险的可能性。如果发生电池膨胀,请马上关闭电源和停止使用,并联系我们。
・有关移动wi-Fi的咨询请联系本公司。
垃圾回收处在一楼停车场后面。
请务必把垃圾放在收集网里。
请在收集日早上 8 点前将垃圾倒出。
请不要在前一天晚上把它留在外面。
可燃垃圾
陶器 玻璃 金属垃圾
资源垃圾
大型垃圾
Please confirm whether the water heater is turned on first, and then confirm whether the gas meter is operating normally.
Restart operation is required when the red light is on with gas meter.
(Gas meter is outside the entrance door, room number is written on the gas meter)
Please confirm the switch to see if the electric switch is pulled down.
If the above steps do not solve the problem, please contact the Cityhousing Emergency Center.
Tel 0120-973-029
如果发生室内漏水等紧急问题,请联络本公司的客服中心。
我们会尽早对应为您处理。
月租公寓客服中心
営業時間 10:00~18:00(周日是休息日)
※营业时间以外请与下记的紧急联络支援中心。
(联络的时候,请说明自己是city housing的住客,报上公寓名字)
紧急联络支援中心(夜晚、周日也可联络)
请注意如果房间的钥匙或者密码丢失了,务必在营业时间内和我们联系。(0120-26-7177 営業時間10:00~18:00)
紧急联络中心和夜间是无法对应的。
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