礼金0、敷金0、仲介手数料0、生活必需品90品目以上。
大田区の蒲田・大森、品川区の大井町・大崎のマンスリーマンション、ウィークリーマンションはCity Monthly(シティマンスリー)
営業時間 10:00-18:00定休日 日曜日 |
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日本語、中国語、英語対応可能
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大田区の蒲田・大森、品川区の大井町・大崎のマンスリーマンション、ウィークリーマンションはCity Monthly(シティマンスリー)
東京都大田区西蒲田7-62-2
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①駐輪場はございませんので公共の駐輪場をご利用ください。
②NHK、電話料金等については弊社は一切関与しておりません。
NHK受信料、電話回線等お客様ご自身でご契約された場合、ご退出日までに解約の手続きを行ってください。
③禁煙ルームでは紙たばこ、電子タバコの両方とも禁止となります。喫煙したことにより天井やクロスにタバコのヤニが付着したり、匂いがする場合は
程度の拘わらずお客様の費用によって原状回復させていただきます。原状回復の費用はクロス張替え代、ルームクリーニング代、エアコン内部洗浄代を
含むものとします。
④下記事項が生じた場合、別途費用がかかりますのでご注意ください。
1.電気、ガス、水道の使用量について一般的な常識の範囲を超える使用をした場合。
2.鍵を紛失、破損した場合。
3.故意または過失による設備,備品の破損、毀損、汚損が生じた場合。
⑤鍵がうまくかからない場合は、室内の換気扇をOFFにし、洋室の吸気口を開けてください。
また帰宅時に鍵が開かない場合はドアを少し引きながら鍵を開けてください。
⑥室内インターネット接続端末をお客様の過失により破損、紛失した場合、弁償金5,500円を頂戴いたします。
・インターネット(モバイルWi-Fi)のご利用方法
1,電源ボタンを長押しし、電源をお入れ下さい。
起動及び通信可能状態まで暫くお時間が掛かる場合がございます。
2,画面上からSSIDを押してください。
3,IDがSSID、パスワードがセキュリティーキーと表示されている番号になります。
Wi-Fi対応機に番号を入力しご接続ください。
※データ通信量は月100G迄となります。100Gを超えますと有料での貸出となりますのでご注意ください。
※充電しながらの使用、常時充電はバッテリーに負荷がかかり故障、発火、爆発の恐れに繋がりますのでお止めください。またバッテリーパックの膨れ等があった際は危険ですので電源を落とし直ちに使用を中止の上当社へご連絡下さい。
・モバイルWi-Fiに関するお問合せは当社へご連絡をお願いします。
ゴミは必ずシールを貼付し、建物入口階段脇にお出しください。
ゴミは収集の当日、朝8までにお出しください。
可燃ごみ
不燃ごみ
資源ごみ
粗大ゴミ
お湯が出ない時
給湯器の電源をご確認の上、ガスメーターが正常に作動しているかご確認をお願いします。
赤いランプが点灯している場合には復旧作業が必要です。
ガスの復旧方法
電気が点かない時
ブレーカーをご確認いただき、ブレーカーがおちていないかご確認ください。
上記で解決しない場合、シティ・ハウジングトラブルサポートへご連絡ください。
0120-973-029
ご回答いただきましたお客様にもれなくクオカードペイ500円分をお送りいたします。
(1契約につきアンケートは1回とさせていただきます)
室内にて水漏れ等、緊急を要する問題が発生しましたら、弊社コールセンターへご連絡ください。
早急に対処させていただきます。
マンスリーコールセンター
営業時間 10:00~18:00(日曜定休日)
※営業時間外は下記サポートサービスへご連絡ください。
(ご連絡の際は、シティ・ハウジングのマンションである事を必ずお伝えください)
シティ・ハウジング、トラブルサポートサービス(夜間、日曜)
※鍵の紛失や暗証番号忘れは弊社営業時間内のみの対応となり夜間の対応はございませんのでお気をつけください。
室内について
・エアコンからポンポン音がする場合、ドレンホースから外気が流入することで発生する音で故障ではありませんので、
まずキッチンの換気扇をOFFにしていただき、室内の吸気口を開けてください。
・床に使用直後の熱い鍋やフライパン、アイロン、火のついたタバコ等を直接おかないでください。
焦げ跡がついた場合は別途修繕費がかかります。
清掃について
・ご入居中の室内の清掃はお客様自身でお願いします。
キッチンについて
・排水口に油や生ごみを流さないでください。
・油等で汚れた場合は速やかにふき取り、排水溝やコンロは定期的にお掃除をお願いします。
・洗剤はサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
浴室について
・髪の毛を排水口に流すと、詰まりの原因なりますのでお止めください。
・カビ発生の防止の為、使用後はよく換気し、お客様自身で定期的お掃除をお願いいたします。
・掃除用の洗剤はサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
トイレについて
・トイレットペーパー以外のものを流すと、排水管の詰まりの原因となりますのでお止めください。
・トイレットペーパーはサービス品となりますので設置品使用後、必要な場合はお客様でご購入ください。
電球、蛍光灯について
・ご入居中、電球、蛍光灯が切れた場合は弊社へご連絡ください。日程を調整し交換に伺います。
郵便受け(メールボックス)について
・ご入居中の郵便受けはお客様で管理をお願いいたします。退出後の郵便物は弊社では一切の責任を負いかねます。
お客様自身での転送、転居のお手続きをお願いいたします。
ペットについて
・ペットの持ち込みは固く禁止しております。発覚した場合は違約金を請求させていただきます。
その他
・近隣ご入居者様の迷惑となる行為(騒音、共用部での喫煙、ゴミのポイ捨て)はお止めください。
・ご入居中にマンション管理会社より消防設備点検や排水管清掃をさせていただく場合がございますのでご協力お願いいたします。
①There is no bicycle parking lot, please use a public bicycle parking lot.
②We are not involved with NHK and telephone charges, etc.
If you have made a contract for NHK reception fees, telephone lines yourself, please complete the cancellation procedure before your departure date.
③Both cigarettes and electronic cigarettes are prohibited in non-smoking rooms. If cigarette tar adheres to the ceiling or wallpaper due to smoking, or if it smells
Regardless of the degree, we will restore it to its original state at the customer’s expense. The cost of restoration to the original state includes the wallpaper replacement fee,
room cleaning fee, and air conditioner internal cleaning fee.
④Please note that additional costs will be incurred if the following matters occur.
1.If the amount of electricity, gas, or water used exceeds the range of common sense.
2.Lost or damaged key.
3.In the event of intentional or negligent damage, damage, or defacement of facilities and fixtures.
⑤If the lock does not work, turn off the ventilation fan in the room and open the air intake of the Western-style room.
Also, if the key can not open the door when you return home, pull the door slightly and use the key to open it.
⑥If the in-door internet connection terminal is damaged or lost due to customer negligence, a compensation fee of 5,500 yen will be charged.
・Mobile Wi-Fi Instructions
1, Turn on the power button and turn on the power supply.
It may take some time to start and communicate.
2, Press SSID from the screen.
3, ID is the number of SSID, and the password is the security key.
Please enter the ID and password to connect to your electronic device.
※The maximum usage limit for mobile Wi-Fi is 100GB per month. Please note if it exceeds 100GB, it will
become charged for use.
・If there are any unclear points, please contact our company.
Please be sure to attach a sticker to your garbage and place it next to the building entrance stairs.
Please put your garbage out by 8am on the day of collection.
Garbage cannot be thrown out the night before the recycling day.
Brochure on the separation and collection of garbage
Please confirm whether the water heater is turned on first, and then confirm whether the gas meter is operating normally.
Restart operation is required when the red light is on with gas meter.
(Gas meter is outside the entrance door, room number is written on the gas meter)
1.Close the gas valve, cut off the switch, and turn off all gas operation related machines. Don’t forget the machines outside the house.
2.Twist the cover of the reset button to the left by hand and remove the cover.
3.Press the reset button inward and release it slowly after the indicator light is on.
4.Wait about 3 minutes.
Please confirm the switch to see if the electric switch is pulled down.
If the above steps do not solve the problem, please contact the Cityhousing Emergency Center.
Tel 0120-973-029
In case of urgent problems such as indoor water leakage, please contact our customer service center.
We will deal with it for you as soon as possible.
Customer Service Center of Monthly Rent Department
Business Hours 10:00~18:00 (Rest on Sundays)
Please contact the following support service outside business hours.
(When contacting us, please be sure to tell us that it is a City Housing condominium)
City Housing, Trouble Support Service (Night, Sunday)
When the room keys and room password is lost, please contact us during our business hours. (Tel 0120-26-7177 10:00~18:00)
Unable to correspond at night.
・If the air conditioner makes a noise, it is caused by the inflow of outdoor air from the drain pipe. It is not a malfunction. First, turn off the ventilation fan in the kitchen and open the air intake in the room.
・Do not place hot pans, frying pans, irons, lighted cigarettes, etc. directly on the floor immediately after use. If there are scorched marks, an additional repair fee will be charged.
・Please clean the room by yourself during your stay.
・Do not pour oil or food residues into the drain.
・If oil, etc. gets on it, wipe it off immediately, and clean the drain and stove regularly.
・Detergent is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Please do not draining hair into the drain, it may cause clogging.
・To prevent the occurrence of mold, please ventilate well after use and ask for regular cleaning by yourself.
・Detergent is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Do not flush items other than toilet paper to avoid clogging the drain.
・Toilet paper is a service item, please purchase it yourself if necessary after use light.
・Please contact us if the light bulbs or fluorescent lights go out during your stay. We will adjust the schedule and exchange it.
・Please manage your mailbox well during your stay. About items and emails delivered after check-out, we are not responsible for management.
Please handle the address change procedures yourself.
・Pets are strictly prohibited. If the regulations are violated, we will charge a penalty for breach of contract.
・Please refrain from any behavior that may cause inconvenience to nearby residents (noise, smoking in public areas, littering).
・During your stay, the condominium management company may inspect fire-fighting equipment and clean drains, so please cooperate with us.
⑥如果因客人疏忽导致客房内网络连接终端损坏或丢失,将收取5,500日元的赔偿费。
・移动wi-fi的利用方法
1,请长按电源键,打开电源。
启动到可使用状态时需要等待一段时间。
2,请从操作画面上按下SSID。
3, SSID的号码即是网络ID、安全密钥的号码即是wi-fi密码。
请把密码输入到您的机器终端连接网络。
※数据使用量每月最多为100G(免费提供),超过100G的话会变为收费服务,还请注意。
・有关移动wi-Fi的咨询请联系本公司。
请务必在垃圾上贴上贴纸并将其放置在大楼入口楼梯旁边。
请在垃圾收集当日早上8点前将垃圾放置垃圾收寄处。
不可以在回收日的前一天晚上把垃圾扔出。
垃圾回收日
可燃垃圾
不可燃垃圾
资源回收垃圾
遇到不出热水时
请先确认热水器的电源是否打开、再确认煤气表是否正常运作。
煤气表的红色的灯亮着的情况下需要重启操作。
(煤气表在入口门的外侧,房间编号有写在煤气表上)
煤气表的恢复方法
1.关闭煤气管道、关掉煤气开关、关掉所有和煤气运作相关机器。 屋外的机器也不要遗漏。
2.用手向左拧回复按钮上的盖子,取掉盖子。
3.向内按紧复归按钮、指示灯亮了以后慢慢松开手。
4.等待大约3分钟。
没有电的时候
请确认电闸,看电闸是否拉下来了。
按照以上操作也没有解决问题的情况下,请联络Cityhousing的紧急联络中心。
0120-973-029
如果发生室内漏水等紧急问题,请联络本公司的客服中心。
我们会尽早对应为您处理。
月租公寓客服中心
営業時間 10:00~18:00(周日是休息日)
※营业时间以外请与下记的紧急联络支援中心。
(联络的时候,请说明自己是city housing的住客,报上公寓名字)
紧急联络支援中心(夜晚、周日也可联络)
请注意如果房间的钥匙或者密码丢失了,务必在营业时间内和我们联系。(0120-26-7177 営業時間10:00~18:00)
紧急联络中心和夜间是无法对应的。
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